Aceasta colaborare este cel mai bun punct de pornire pentru orice cabinet stomatologic. Succesul oricarui tratament stomatologic depinde in ultima instanta de gestionarea relatiei medic stomatolog (dentist) – pacient. Cele mai bune cabinete stomatologice inteleg nevoia de a cauta noi metode care sa conserve sau sa creasca nivelul de incredere al relatiei stomatolog – pacient.
In primul rand un dentist bun trebuie sa fie la curent cu cele mai noi informatii in stomatologie si sa transmita intr-un mod accesibil pacientului cele mai bune solutii pentru tratamentul acestuia. Cel mai bun stomatolog (dentist) nu este doar cel care munceste mult, ci cel care munceste informat si abdatat.
Pe de alta parte pacientul trebuie sa fie un consumator de informatii activ, si sa ceara cele mai utile informatii pentru el, pentru a intelege si a gira tratamentul stomatologic propus de medicul stomatolog (dentist).
De aceea cele mai bune referinte legate de cabinetele stomatologice au la baza functionalitatea excelenta a relatiei pacient – dentist (stomatolog). In consecinta un medic stomatolog (dentist) bun intelege intelege ca actul medical depinde vital de tipul acestei relatii.
De cealalta parte pacientul trebuie sa inteleaga ca rolul sau proactiv asigura succesul tratamentului stomatologic. Un pacient implicat ajuta la formarea stomatologului bun de care pacientul are nevoie.